Annonce
Analysechef ved Jysk Fynske Medier, Gitte Elkær, fortalte om de fem forbrugertendenser ved årsmødet i Shop i City Aabenraa. Foto: Michael Bager
Ugeavisen Aabenraa

Det vil vi i fremtiden: Spare tid, have oplevelser og skære ned på det digitale liv

Jysk Fynske Medier har stillet skarpt på de moderne forbrugere og identificeret en række trends, som koncernens analysechef Gitte Elkær forleden fortalte om ved Shop i City Aabenraas årsmøde. Her er de fem trends.

Annonce
  • Michael Bager
    Analysechef ved Jysk Fynske Medier, Gitte Elkær, fortalte om de fem forbrugertendenser ved årsmødet i Shop i City Aabenraa. Foto: Michael Bager
  • Unavngivet 1
    Trend nummer 1: Vær den bedste udgave af dig selv
  • Unavngivet 1
    Trend nummer 2: Mangel på tid og 2000 beslutninger om dagen
  • Unavngivet 1
    Trend nummer 3: Digital detox, tingsforstoppelse og autencitet
  • Unavngivet 1
    Trend nummer 4: Fremtidens butik handler om oplevelser og service
  • Unavngivet 1
    Trend nummer 5: Fremtidens arbejdsplads skal sikre fleksibilitet, formål og forkælelse
Ugeavisen Aabenraa

Surdejsentusiasten Mikkel lancerer nyt koncept - men det er ikke for ganen

Annonce
Sønderjylland

Urimeligt, torskedumt og helt håbløst: Sønderjyske borgmestre raser over regeringens stormflodshjælp

Annonce
Ugeavisen Aabenraa

Istandsat sønderjysk træskib får endnu en stor donation

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Ugeavisen Aabenraa

Mekaniker blev afledt, mens forældre og kollegaer samledes for at overraske ham

Ugeavisen Aabenraa

Bringer populært storbyevent til byen: Snart kan du både smovse og træne hos Linda

Ugeavisen Aabenraa

Netto i sønderjysk by har fået ny chef - og lukker i flere uger

Ugeavisen Aabenraa

Der skulle have været grønt og frodigt, når foråret kom: Derfor er Hærvejsparken blevet forsinket et halvt år

Ugeavisen Aabenraa

Johanning fortsætter fremgangen: Overskuddet voksede markant sidste år

Ugeavisen Aabenraa

Må være rekord: Madsted åbnede i starten af februar - nu er det lukket

Annonce